måndag 9 september 2013

Vikten av ett fattat beslut

Tänk när en del människor tar beslut så verkar dom inte förstå konsekvenserna av det.
Dom förstår inte vilka bollar dom sätter i rullning.
Dom verkar inte förstå att på vissa saker finns det ingen väg tillbaka,ingen returrätt,ingen ångervecka.
Kanske borde en del människor förstå det???
Och att det är vuxna människor som gör detta är ännu mer jävla otroligt!

Att låta sej "hetsas" fram till ett beslut som till slut bevisligen inte var det bästa för en själv är ännu mer märkligt.
Men nu är det gjort och beslutsfattaren verkar inte nöjd.
Kanske borde folk tänka sej för innan dom öppnar munnen??
Och till er som aldrig annars frågar hur jag mår och vad som händer kan jag tala om att vore ni någon av mina vänner så
hade ni vetat.Hur kan man ens fråga nåt så jävla dumt!
Ni borde tamejfan skämmas!Men som sagt är livet tråkigt så gör man väl så.
Som Anki sa: "Sånna människor som lägger sej i talar i regel om sej själv i tredje person,dom som tycker det är kul och skvallra har bevisligen inget liv"

Så jag kan inget annat än tycka synd om er.
Men till mina käraste vill jag bara rikta mitt varmaste tack❤❤❤❤




     Tack kära du!Jag hör dej fast du inte 
     är här❤Saknar dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar