lördag 21 september 2013

Lördagskväll hos Pärrah

Vaknade inte tidigt i dag.Men jag mådde faktiskt bättre än vad jag trodde.Ringde Pärrah och stack i väg hem till lillebror.
Där var redan Roger och Marie och efter ett tag dök morsan och Kent upp.
Men fyfan va sliten jag är.Höll på och somna i omgångar hos Danne.
Och inte vart det lättare och hålla sej vaken efter all mat och tårta:)

Nu sitter man hemma hos Pärrah och Tess och tittar på Skavlan.Jag hann nog va här i tio minuter innan jag i falsett frågade Pärrah vart hans tv var.
Han hade ingen sa han.Vips så vart jag förvirrad.Inte för att jag är tvberoende inte.Men han fixade så nu tittar vi på Skavlan i datorn:)Han visade även sin gamla blogg.Jajävlar va rolig:)
Han kan nog ha varit världens argaste människa just då när han skrev den:)
I morgon är det dags för hemfärd.Ska bli roligt och höra vad Birgitta har gjort för nåt.Fick ett sms att hon hade kul i dag.

Längtar efter lilla Sniddekatten❤Ska bli skönt och sova med honom i morgon❤Men har jag tur så kanske "Lille Ähhva" sover en stund hos mej.Hur skulle man klara leva utan katt?Och vi som skulle gå och lägga oss tidigt i kväll jag och Pärrah,det sket sej.En får väl sova när en kommer hem



    Bjuden på fin middag vart jag.
    Tack Pärrah!





   Kan inte sluta tänka på det här kortet.
   Så himla lik Kåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar