måndag 23 september 2013

Tyst

Jag måste bara göra ett litet inlägg efter min första natt i stan.Det är så tyst!Det är mindre ljud här än ute i Furtan.
Jag trodde man skulle höra trafik och folk,men ikke:)
Vaknade med värk gjorde jag nu också,och faktiskt kan jag gå och duscha!Det finns varmvatten:)
Bara klockan blir lite mer ska jag åka inom Ica och köpa frukost och åka ut till mina kära katter❤
Sovit dåligt i natt.Men det kanske inte är så konstigt.Nytt hem och ingen katt...
Får hit dom sista sakerna sen.Han säjer att jag tagit med för mycket grejer."Allt som vägglöst är" sa han förut.
Nu låter jag säkert ego,men jag tror att det är mej han saknar.Att det blev väldigt tomt i går kväll.Jag saknar såklart honom också.Jag ville ju inte ens det här i början.Jag bad honom vara med när jag packade så jag inte skulle ta med för mycket saker.Han var det,till viss del.Sen var han och kapade ved hos nån,bar in nån båt i nåt garage,fortsatte jobba 10-11 timmar om dagen,åkte hit och dit och sen blev det kväll.Jag mådde verkligen skitkasst inför flytten,hade ett datum och då skulle jag i väg,så jag har ju packat.
Hur en än gör så blir det inte bra.
Det är väl helt enkelt en sån situation.

En annan situation som dök upp i går var när jag tänkte bjuda Christ på lite pizza.Skulle precis stoppa den i micron och då insåg jag att jag har ju för fan ingen micro!!!Hahahaha!!!!
Men han tyckte det är gött med kall pizza,så då behövde bara jag sitta där och låtsas att den var varm och att osten var smält och go:)
Ja vilken röra.Innan jag fått ordning på det här lär jag svära en del,men det kommer bli bra!
Hoppas jag orkar somna om en stund,kommer bli en del bärande och ihopskruvande,så då kanske en inte ska vara både trött och ha kasst tålamod....
Då kanske det blir just kast....Kast med nytt badrumsskåp på Hagagatan:)

1 kommentar:

  1. jag läar hälse på dig nån dag å se hur du bor. låter inge kul detta med flytt. Hoppes Mattias varver ner med jobbinga å. Sånt ä inte bra. Kram Bäste Ellis

    Nesse

    SvaraRadera