onsdag 11 september 2013

Häjj då bilen!!!!

Började dagen med att ringa morsan och skälla ironiskt om värk.Inte så kul när man vaknar och det gör ont överallt och man är sjöblöt av svett...
Bara att ta sej nerför trappen var svårt.Tänk dej att du har tennisbollar under huden på bägge fötterna och tänk sen tanken att gå nedför en trapp,och då förstår ni nog hur resten av kroppen känns:( 
Träningen avböjde jag.Hjärnan vill men kroppen orkar inte.Bara att acceptera och hoppas att det går bättre på fredag.

Mattias och jag åkte till Charlottenberg efter att jag sålt bilen:)La ut annons i går kväll,efter en timme var den såld.Hej då dyra skatt,tråkiga minnen efter olyckan och Ähhvas död,hej då allt man måste fixa på den bilen.Han som köpt den har köpt en bra bil,men vi har redan skottat i så mycket pengar i den,så nu får det va nog.Det var väldigt lugnt i Charlottenberg,och jag hittade mycke fina kläder till lilla Sohlstrålen:)Tröja med döskalle på,tights,strumpor,t-shirts och andra brallor:)Lyckan var ju total när jag hittade en korg med tights för 20:-!!!!

Nu har hon "finkläääär" när Mattias fyller år:)Börjar dra i hop sej till Stockholmsresan också.Då ska storebror ❤ spela på KGB och lillebror❤ ska firas!
Bägge bröderna på samma tillställning:)
Kommer bli kul:)
Hoppas kroppen hänger med,annars får dom väl bära mej.
Nu är det inte länge kvar tills jag ska hämta lilla Sohlen.Kommer bli drag den här helgen.Hade tänkt vara i Stadsparken en lördageftermiddag och hos Anki,Hanna och Ida på fredag.Är det någon som är sugen på busig onge så är det bara att höra av sej.

    Vilken lyx och hitta en sån här 
    i trädgården.



    Funderar på om denna kan passa
    tjejen.Säng och förvaring i samma
    möbel.Och fin är den också!



    Älskade Joel,eller "Ulla" som 
    Alfred kallar honom❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar