tisdag 10 september 2013

Sunne,thaimat och bilförsäljning

Lyckan är total när en del saker man haft som stora klumpar i magen försvinner:)
Att ansvar plockas från mina axlar och läggs på dom som faktiskt ska ta ansvar för en del saker.Underbart,och äntligen kan jag lätt säja:)
Då kan man lägga det bakom sej,lämna sitt bakomflutna framför sej eller hur dom säjer Timon och Pumba❤❤❤

Träffade Catharina och käkade lunch,och hon hade rätt!Maten var kanongod.Det var såklart trevligt och träffa henne och prata lite om resan till New York:)Börjar närma sej nu!!!Jösses!!!En vecka på 5-stjärnigt hotell,stoooora lyxiga rum,fin utsikt,pool och all möjlig skit som vi inte kommer hinna utnyttja just för att vi är i NEW YORK!!!Shoppa!!!Äta!!!!Metal!!!!Och Jennifer ska upp i höga byggnader❤Kommer gå så jäddra bra:)

När jag kom hem så slängde jag ut V70:n på blocket,hoppas den blir såld fort.Jävligt trist och sälja den för den är ju bra och man åker billigt men skatten är för dyr.Jag kommer inte kunna köra så mycket så det lönar sej.Finns en som ska provköra den i morgon:)

Morgondagen bjuder på lite klädinköp åt lilla Sohlstrålen,samt säng och garderobletande åt henne.Hon behöver lite prylar och det är väl lika bra att köpa ny säng istället för att dra med spjälsängen till lägenheten.Ska hämta henne på torsdag❤❤❤❤
Som jag längtar!





    Kanske blir det hej då nu....
    Ca 25.000 mil senare.Min trotjänare
    som tagit mej ungefär överallt i 
    hela Sverige.Och dom sista 15-2000
    milen mellan Sunne och hem
     


    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar