onsdag 4 september 2013

Dessa Turbojugends❤

I kväll var det pizzadejt på Amigo med Martin❤ Marri,Daniel och David.Simon är och jagar och denna Utgårdh vet en ju aldrig vart han är:)
Var jävligt gött och sitta och prata med dom om hur läget är nu.Och sen berättar dom en massa kul så man får skratta❤

Var förbi hos familjen Sahlström en sväng innan och i dag hade jag tur.Alla var hemma så jag fick träffa bägge ungarna och även pappa Bert.Anki ska till Gotland på nåt fackligt,ska bli kul och höra vad hon tyckte om det:)
Dagen har varit slitsam,i dag skulle min kära vän fyllt 31.Har tänkt mycket på henne i dag och hur orättvist det är att hon är borta.Så onödigt...Något jag tänker på ofta är att det var väl en jävla tur att vi inte pratade med varandra när det small.Förmodligen för att hon lyssnade på musik.Sista hon spelade innan dom åkte var "soulweeper#2"med Volbeat.Hon var glad för att hon skulle till mej.Ni som känner oss fattar nog varför jag vet att hon var glad och tänkte på mej.Själv gick jag här hemma och dukade fram tékopp,la påskmusten i frysen,tog fram tre olika sorters kakor och kollade en extra gång så det fanns glass.Gick och hämtade en riktigt fin handduk till My som hon kunde ha under rumpan vid blöjbyte för gången innan kissade hon ner dynan på soffan:)
Förberedde för att det skulle komma två prinsessor på besök helt enkelt.
Men dom kom aldrig fram.
Jag saknar dej min vän❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar