torsdag 19 september 2013

Som handen i handsken?

Sovmorgon,fixa bilförsäkring och bodelning stod på schemat i dag.
Innan dess "skulle jag bara" som Alfons Åberg:)
Pratade med en glad mamma i telefon,busade med katter,fastnade i datorn och vips va klockan för fan för mycket så jag fick slänga mej i bilen och in till träningen.
Jag vet ju att strokegruppen börjar träna kl14 och då kan jag inte va kvar i den stora salen och använda sakerna där.

Pratade med min träningskompis så jag fastnade på motionscykeln för länge.Glömde totalt bort tiden.Lite drygt en mil blev det.Han hade glädjande besked:)Han hade fått bilstöd så han kunde köpa bil och installera sånt han behöver extra för att kunna köra.Där hamnade skattepengarna rätt!Jag blev så glad.14.40 sladdade jag in på tvären på Shalom och delade en pizza med Mattias.Han bara skaka på huvudet och konstaterade att jag inte skulle hinna äta ordentligt innan vi skulle va hos juristen kl 15.Han hade rätt!Jag tror nog jag svalde sista tuggan i bilen på väg dit:)

Efter det mötet åkte jag till ❤Anki❤.Fick vänta en stund innan hon kom hem,sen var det en massa info på kort tid.Jag var trött,ungarna skulle bada och greja innan läggdags,och jag skulle även hinna inom hos David innan jag skulle åka hem.

Sen vet jag inte vad som hände.Jag kom hem till David strax efter sju och sen small det till och när jag tittade på klockan så var den halv 12!!!
Vi satt som två ?? och började skratta.
Tiden går fort när man har kul:)Gött och träffa en vän som passar som handen i handsken:)
Han är en pärla,en guldklimp,en välldans lång sådan.Vi är iaf överens att vi ska göra om detta igen.Det ser jag fram emot.Klockan är mett i natta och jag ska till Stockholm under helgen.Inte har jag packat,inga ordning,men jag ska nog ta mej dit och hem igen.Dä ordner säjj!Jädrar va jag kommer va trött i möra,får nog bli en powernap på hotellet i möra innan KGB:)
Tjohej och Gonatt!



    Pärrahs tavla❤



    Flickorna Sahlströms café "love"



   
    Vackra Ida❤



    Sockersöta Hanna❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar