söndag 15 september 2013

Så var hon arg igen...

Jaha,nu funderar jag ju såklart va denna läkaren sa sist...
Ta injektionerna tills dom du har hemma är slut,det är så onödigt och bara kasta bort ett så dyrt läkemedel.
Men,NEJ!!!Det tänker jag inte göra!Jag tänker gå tillbaka med dom till Apoteket så dom får kasta dom.
Va faAn ska jag hålla på och ta mediciner som inte hjälper för??Och dessutom ger mej biverkningar??
Jag skiter väl i vad det kostar!Jag är värd mer.Det är väl lika bra och dra i gång med den andra medicineringen direkt?
Och speciellt om han tror att jag kanske kan få må bättre?
Jorå,jag vet att det är ett tag sen jag var där,att jag borde kommit på detta tidigare.Men jag har för mycket i skallen just nu.Och konstigt nog så prioriterar jag andra framför mej själv.Jag blir så arg!Att jag inte genast ifrågasatte det han sa?Onödigt och slänga ett så dyrt läkemedel??Ska jag fortsätta med nåt som inte hjälper??För pengar skull??
Tack som fan käraste Jennifer!!Utan dej hade jag aldrig kommit fram till dom här frågeställningarna!Tack för att du lär mej att vara mer ego utan att få skuldkänslor och att ifrågasätta fler saker som händer runt mej❤Tack för alla kärvänliga örfilar jag fått och förhoppningsvis får i framtiden❤

Nu ska här ringas till medicinmottagningen i morgonbitti.Jag får helt enkelt börja där,för MIN skull!

Var nog väldigt nyttigt och bara lägga sej i sängen med katten och vila hela eftermiddan.För det behöver jag.Önskar ibland att man bara kunde sätta livet på pause,njuta av tystnaden och vila.Se vilka som hjälper,vilka som stjälper och bara kunna plocka bort dom saker som gör att man blir såhär trött.






1 kommentar: