tisdag 24 september 2013

Kartonger,grejer och lilla Sohlstrålen

Sov ju dålig i natt.Ingen tv,ingen gubbe,ingen katt...Men nu har här ätits mat,blivit bestämt att det vi pratar om stannar oss imellan.Folk frågar tydligen efter bodelningen :Hur mycket fick hon,hur mycket fick han.Tog hon verkligen DINA saker när ni vart gifta snart 10 år??!!!Tog hon ditt,tog hon datt? 
Nej Fyfan se te och gör dej av med denna där.

Och sen när har andra människor med det och göra?Det finns lagar som ordnar sånt åt en.Vad du har rätt till och inte.
Har en del ingen hjärna?Vi älskar varandra,vi har levt i hop i femton år.Finns ingen jag älskar som han,fattar inte folk att man mår dåligt??Att en jurist tvingar fram en rättvis bodelning?Att man inte bryr sej så mycket om pengar när hjärtat bli krossat.Vi gråter bägge,kan inte vi få göra det i fred??Kan inte människor tänka: Jag har inte med detta och göra?Det handlar inte om mej.Kanske är det så att det är ofint och fråga om sådant.Jag skulle aldrig göra det!Det är jobbigt som det är ändå.
Eller i dag har det inte vart så jobbigt,just pga att det har vart vi två,inga mobiler.Utan bara han och jag.Så vi kan börja vårat särboförhållande i lugn och ro,med delad ekonomi och respekt för varandra.Just nu ligger han på min mage och sover efter en välldans busig eftermiddag❤
Jag beundrar och älskar dej just för att du är så ärlig.Du är modig och din fru är stolt över dej.You go Girl!!!
Jag älskar dej Mattias och tackför i kväll❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar