onsdag 18 september 2013

Ut på tur med Fia

IJorå,har vaknat skittidigt i flera veckor så jag sa till Fia att hon skulle komma och hämta mej kl 9 så vi kom i väg i tid till Karlstad.
Hmm,gick ju inte så bra,vaknade inte förns halv 9 så jag var sen.
Men Fia va lika lugn:)
Vi startade på Ikea och velade runt där ett bra tag.Jag skulle ha med grejer och hon skulle handla till sitt jobb.
I dag lärde jag mej att man kan äta köttbullar för 19:- där!!!!Herregud så billigt!!!Har minsann fått en helt ny uppfattning om Ikea.Det är inte ett "skiljsmässodike" som Mattias kallar det.Jag tycker det är kul nu,och kan en äta billigt så älskar jag nog stället,hahaha!!!

Vi rusade även in hos Jimmy och ut lika fort igen,sen vidare till Pärrah❤ och hämtade lite saker,hälsade på lilla Ähhva som igentligen heter Lilly,det är Pärrahs katt❤Jag fick med mej en tavla också som Pärrah målat på 90-talet,blev överlycklig över den.Fan va kul att ha nåt som HAN har gjort:)Den ska hänga och "blänka" nånstans i det nya hemmet. 

Diskmaskin och spis kom i dag också:)Då ska bara dreten kopplas in.Spisen är väl inte direkt så komplicerat,kanske inte diskmaskin heller.Får väl fråga nån som jobbar med detta helt enkelt:)Det är nåt som är trasigt på bilen också,men det sa Mattias att han skulle fixa.Härligt med massa frågor som får svar.Bara och slänga dom över axeln och gå framåt.
Att tillbringa dagen med Fia har också vart underbart.Hon har kört,köpt chilicheeseballs till mej,varit smakråd,stöttat i all röra,burit saker för att inte jag ska bära, sannerligen har jag blivit bortskämt i dag❤Tack Fia!Älskar dej❤


   På Ikea finns både älggardiner och 
    älgpasta:)



   Efter köttbullar vart det hamburgare.
    Finns en som säjer att han tror att jag
    har mask för att jag äter så mycket.
    Ibland undrar jag med:)Men mat ä 
    gött!!!
   

    "Lille Ähhva".Undrar varför jag kallar 
    henne det...
   

    Vincent❤❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar