tisdag 17 september 2013

Aschhhtan

Hämtade Jennifer hos hennes mamma runt lunch.Där fick man en dos pepp och uppmuntran och framför allt,förståelse!Tack Inga-Lill❤
Sen bar det av upp till Gösta och Britt:)
Dom har skaffat sej en ny liten familjemedlem som dom döpt till Smulan.

Jag trodde nog jag skulle swemme när jag såg denna lilla pälsbollen i hallen när vi kom.Hon fick presenter av Jennifer som hon lekte med:)Gick "unna" så pass så jag inte ens lyckades ta ett bra kort på henne.
Vi blev bjudna på mat,älgfärsbiffar:)Det är så fantastiskt lyxigt och få maten serverad på bordet.Det är mycket värt❤Sen får en alltid,ALLTID skratta när man träffar Britt och Gösta.Dom är så sköna.Runt 4 tog energin slut så då
åkte jag hem och vilade med kära Snidde.Fyfan vilken härlig och go dag!Bara lugn och ro:)

   Lilla Snidus❤



    Titt så fina flickor❤



    Gösta och Smulan#2
    

    Vi schleeet nog ut denna stackars 
    katta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar