tisdag 30 april 2013

Mysigt hos Martin och Marri

Blev bjuden på grillkalas i Charlottenberg i dag.
Tryckte i mej massa grillat och potatissallad och satt sen och jäste hemma hos Martin och Marri och deras två hundar och en gapande papegoja:)
Martins mamma kom in en sväng och skulle fixa med lite kort.Hon ska till Kreta och där ska hon bo på ett jättefint hotell.
Som jag önskar att man kunde dra i väg en vecka.Men just nu har man inte möjlighet att bara dra.
Livet har ändrat sej radikalt,nu måste man planera innan man åker.

Tiden går så fort,snart är det dags att kicka i gång konsert och festivalsommaren 2013.Startar med Bon Jovi nu i maj,SwedenRock och Peace and love i juni och MetalTown i juli.Hade vart underbart och ta sej till Getaway också.
Men plånboken är för tunn för det,men jag är glad att jag kan åka på flera saker i sommar.
Kärleken pratade på att jag fick bestämma vad vi skulle göra under hans semester,men jag vill inte härja runt en massa när han är ledig.Jag vill att han ska vila.Blir nog en massa vattenscoteråkande och vattenskidor.Det vet jag att han gillar.
I morgon är det 1:a maj!Hoppas det inte regnar,haglar och blåser stormvindar som. det har gjort i dag:)
Nu är det dags att sova med två av tre favoritpöjjker❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar