torsdag 4 april 2013

Kommer bakslaget nu?

Tittar på himlen,ser ut som det ska komma nederbörd.Hade vart skönt så man slipper vakna på nätterna med smärta.
Vore skönt att få sova en hel natt.
Men snart är våren här!!!Ska bli så skönt.

Oroar mej dock för årsdagen.Den dagen då Ähhva ryktes bort från mej.Sa till hennes mamma för ett tag sedan att jag känner mej så vilse,osäker och förvirrad.Då sa hon; "Det är väl inte så konstigt,halva du dog den 26 april,du blev ju halv den dagen.Inte så konstigt att du känner dej vilse.Men du ska se att du kommer kunna känna dej hel igen.Men det måste få ta den tid det tar"
Väldigt klokt sagt.

Men jag har sagt det förut,och säger det igen,jag har en massa underbara människor runt mej som hjälper till.Utan er skulle jag nog dö,på riktigt❤

Dagen har varit bra.Tillbringat den med Kåre och Micke.Och som vanligt har det vart mycke skoj,skratt,lekstuga och några seriösa diskussioner.

Nu ligger man framför tvn,trött men nöjd.
Livet har varit snällt mot mej i dag.Ska försöka ta mej upp till min allra käraste Sohlstråle under helgen,och såklart tillbringa mer tid med familjen Timmerman/Nilsson innan dom ger sej av hem mot Skåne igen.

StoneSours nya skiva kom i brevlådan i dag.Den kommer spelas flitigt under helgen!

Dagens tack går till Micke Hammarsten,du är för jävla go❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar