tisdag 9 april 2013

Lunch med Bapis

I dag var jag med Jennifer (Min Bapis) och åt lunch.Hon har ju fyllt 25 år nu och satt efter maten och grönne på om hon inte behövde ett ögonlyft:)Naturligtvis mest på "sköjj".
Så vacker som den är så behövs det minsann inte nåt:)
Jag tyckte det va askul,jag är ju "bara" 13 år äldre så jag skulle väl behöva bli överkörd av en sån där maskin som jämnar till asfalt för att få nån ordning på div gupp,gropar och rynkor:)

Höll Micke sällskap och i dag kom David in och hälsade på.Det var så jävla kul!Har inte sett honom på jättelänge.Man fick även lite uppdatering om deras vovvar Pixie och Dagny.Och så vältränad han va!Jösses:)

Nu ska jag gå ner och kolla efter mina odjur,det är så tomt i sängen utan "lilla skriket" och Snidde❤Sen ska här sovas.
Häddan (Ähhvas hund) ska till veterinären i morgon för han har ont i näsan,hoppas det går bra kära Häddan!

Dagens tack går till min Bapis!Min gamla själ❤❤❤ och Per-Erik för att han fyllde i mitt bakdäck när det va dåligt med luft i det.Skitkul och sätta sej i bilen efter honom.Vips,så satt man i baksätet.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar