tisdag 23 april 2013

Vaxning

I dag provade jag och vaxa ben och armhålor.Sannerligen var det en upplevelse:)
Benen var inte så farligt,men armhålorna va minst sagt värre.
Men jag var utmanad och jag klarade det!

Innan var jag hos Micke,han började på en riktig kanontatuering!Slänger upp en ganska dålig bild när endast linjerna var körda,hann som sagt inte se mer.
Vi spånade även lite ideér för min högerarm:)
Kommer bli kanonkul om vi får i hop det.Det ska ut från skallen,ner på papper och sen passa på denna lilla klena underarm som jag har.
Micke är dock en fena på att fatta vad jag ser i mitt huvud,och få in det i min hud.

I morgon är det träning,Martindejt på torsdag och fredagen får man väl bara se till att ta sej igenom...
Har bokat in lite pyssel för att försöka förvirra,men sen bär det av upp till henne.Hon som jag älskade så högt❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar