fredag 26 april 2013

Årsdagen

Nu har det gått ett år.Ett helt år,365 dagar sen min älskade underbara tvärt fick sitt liv avslutat pga av en totalt onödig bilolycka.Ett år sen en liten tjej förlorade sin mamma.Nåt oersättligt,någon som älskade lilltjejen villkorslöst.Sådär som mammor älskar sina barn.
Den magin som fanns mellan dom två var nog nåt av det vackraste jag någonsin sett och har upplevt.

Hoppas jag kommer kunna förmedla detta till henne när hon blir äldre.Jag åkte upp till Sunne på eftermiddagen,efter att ha varit och vaccinerat pöjjkera.Som dom skrek hela vägen dit och hem....Dom borde vara hesa nu:)
Jag och Birgitta gick och köpte gravljus och blommor till graven.Hon fick rosor i sina favoritfärger.

Det var väldigt fint på graven,många hade varit där med både blommor och ljus❤Vi satt där ett tag och pratade,sen gick vi och två av hennes bröder och åt mat.Dagen har faktiskt varit bra,tung men hanterbar.
Tack till er som har tänkt på mej och Ähhva i dag.Tack för sms och tack till er som har ringt.Utan er hade detta aldrig gått.Puss och kram till er allihop!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar