söndag 14 april 2013

Sohlstrålen

I dag fick jag träffa Sohlstrålen en snabbis.Hon var förskyld och på väg till sina kusiner.
Var in på Ica och köpte rosor till min allra käraste och hittade även en fin kruka.
Ska ju snart grävas rabatt vid hennes grav så nu hade dom tagit bort kransarna.

Krukan var rätt hög så jag får fixa nån grej för att höja upp botten lite grann,såg inte så bra ut nu tyckte jag.Men jag får fixa det nästa gång jag är i Sunne.Man kan väl såklart köpa längre rosor,men eftersom vi har ett rådjur som käkar upp ALLT så väntar jag nog med det tills det hittat annan mat i naturen:)

Mattias ville en sväng till Karlstad och jag var inte sen på att hänga på.Vrängde i oss mat på Max och gick en sväng inne på Bergvik.
Jag stöllhandlade!Jag gjorde en nyckel till dörren:)Den vart skitfrän!Nu vill ja ha en till med Snidde på❤

I morgon är det dags för träning igen,ska bli gött och få svettas ut lite bap som man tryckt i sej under helgen:)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar