söndag 7 april 2013

Katten och jag

Dagen har bjudit på sol och isande vindar.Vi bytte däck och bromsskivor på bilen,och det behövdes minsann!

Jösses!Men den bilen behöver kärlek nu,har inte gjort någonting med den sen april förra året.Inte ens städat den inuti.
Men den var en trogen "vän" som tog mej mellan Sunne och Arvika i flera månader,ibland flera gånger om dagen under våren och sommaren.

Under eftermiddan kroknade kroppen ihop och jag fick göra Vincent sällskap framför tvn.Men där ordnades tågbiljetter till Göteborg när vi ska på Metaltown och lite räkningar vart betalda.Senare under kvällen berättade LittleB att han och flamman gifter sej under 2014:)

Nu ska jag se på "Bonde söker fru".
I morgon fyller min käre Bapis 25-år!!!!Så då ska jag dit och gratta å krama såklart.

Dagens tack går till Vincent,som höll mej sällskap i sängen hela eftermiddagen❤










1 kommentar:

  1. Love the outfit giiirrrl! Det ska du ha på Metaltown va?

    SvaraRadera