tisdag 2 april 2013

När katten är borta....

Tog en redig sovmorgon med Vincent i dag.Närmare bestämt till 12!!
Men kroppen var trött och behövde vila,då fick den det.

Runt 14 ringde Kåre in mej,han och Micke behövde lite steriliseringshjälp så då bar det av in till Hellcat.
Händerna gjorde ont i dag så det var passande och hålla på i sterilrummet i massa varmt vatten.Men det högg att lite i hjärtat,för sist jag var där satt Fia på en stol och pratade.

Den dagen var hon inte pigg, och jag är så innerligt tacksam att hon kom dit.Jag följde henne hem,det var svinkallt.Vi planerade att åka pulka bara det blev lite varmare ute.Det hann vi aldrig.Fy vad du är saknad kärring!

Glömde ju totalt berätta om mina kanonpresenter som jag fick på påskafton .En jättefin sak som Catharina hade gjort med fjädrar,kvistar och påskägg,Vincent trodde dock att det va en fågel och rev ner det på golvet och "dödade" den:( Sen hade Martin och Marri målat påskrev med "crazy catlady" och i brevet var det fullt med colaflaskor❤

Av Jennifer och Bananen fick jag ett stoooort ägg med colaburkar,chips,japp ,crème fraîche och ett jättefint kort❤
Tackar så mycket för detta!

Dagens tack går till Ina och Kåre,varför vet ni❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar