torsdag 18 april 2013

Mattias❤

Får nog säja att jag har en välldans gullig och snäll make.
Mådde ju kasst i går,och samma sak i morse.Skulle ha träffat Jeanette men fick avboka,väldigt tråkigt!Har inte träffat henne sen i oktober:(

Gick här och suckade och gnällde över muskelknutar och huvudvärk.
Då satte han datorn framför min näsa och sa att jag skulle kolla om det fanns nån ledig massör.

Hittade en avbokningstid och drog i väg.Snälla hjärtat stog ju såklart för kostnaden och såg även till att det fanns varmvatten så jag kunde duscha och skutta tillbaka i sängen när jag kom hem.

Så nu har vi legat och klängt på varandra i kväll❤Såååå mysigt,jag ligger och tittar på honom nu när han sover och är bara så glad att jag har honom.Visst,jag svär och klagar,ibland ska jag minsann va singel.Men det är iallafall det värsta skitpratet i världen,han har mej lindad runt sitt lillfinger.Fast på ett bra sätt❤

I höst har vi hängt i hop i 15 år...Genom vatten och eld,smärta,sorg,sjukdom,misär men den mesta av tiden har faktiskt varit lycklig.
Han vet hur jag fungerar,han älskar mej på riktigt när jag behöver det bäst.

När min allra käraste försvann så såg han till att det alltid fanns diesel i bilen och pengar i plånboken så jag kunde ta hand om My.När min käraste levde hjälpte han till så vi kunde ta oss till varandra när vi var luspanka,köpte alltid hem glass och kakor som hon älskade när han visste att hon skulle komma.Hämtade oss när vi var på krogen och lät oss spela StoneSour så det small i hela huset,fast det var mitt i natten..
Han brukade till och med köpa Marabou gräddnougatkakor och skicka till henne för han visste att hon älskade dom och att dom inte fanns i Sunne.

Han visste hur mycket jag älskade henne och visste att jag blev glad över att hon mådde bra❤Och detta är bara en liten del av det han gjort för att förgylla mitt liv.

Jag är så löjligt kär i honom än så jag brukar faktiskt köra i väg honom hemifrån om jag ska åka bort,annars håller jag på och grina ihjäl mej när jag ska lämna honom:)
Och gissa om han håller på och skratta ihjäl sej när detta händer.Han skrattar och jag gråter (och skrattar) Mamma och Kent skrattade gött när vi skulle till Kreta jag och morsan.
Sen klarar jag ju inte och bli förbannad på den jäveln!Jo,jag kan bli arg,men då kommer han och tittar på mej med sina gröna ögon,flinar med sitt breda smile
och frågar: "Ärru arg på mej älskling?Ska vi åka och äta pizza?"Och hur arg jag än är,så börjar jag skratta....Märkligt.
Nu ska jag minsann krypa intill,för i morgon ska han vara borta på tur hela dagen med sin storebror.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar