onsdag 17 april 2013

Blåste nästan bort

I dag var det fanimej storm ute!Höll på att blåsa bort.Strävade och försökte vara med Micke och ta hand om Nina som är prao,men jag fick ge upp och åka hem och lägga mej.Fick yrseln från h-----et och feber.Så hela eftermiddan har jag och Snidde legat framför tvn.

Glömde ju totalt bort att berätta att Joel❤lärde sej cykla i går!!!Jorå,en vart ju grinfärdig och totalt skräckslagen.Man är ju så rädd att han ska vurpa.Men inte han:)
Han satt och skrek: "Whohooo!!!" mest hela tiden.Vilken goding,bra gjort och cykla själv när man är 4.

Nästa fredag ska pöjjkera vaccineras,jösses!Då ska vi ut och åka bil.Tur att vi bara ska till Arvika och att vi har hörselskydd,för dom skriker som om dom skulle dö när dom måste åka bil.
Anki ringde i dag,hennes katt Busan hade gjort illa sej i tassen och skulle äta penicillin i 10 dagar.Dom hade också vart på samtal på skolan.Det gällde den äldsta dottern Ida,och som väntat så går det kanon i skolan.Hon är ett riktigt snille den tjejen.Men det har hon väl ärvt efter sin mamma.

Anki bara bestämde typ i högstadiet vad hon skulle jobba inom,och gick 152 miljoner år i skolan (kändes det som) och blev det hon ville.En annan visste ju absolut inte och tog den lätta vägen och hoppade av skolan och började jobba i stället.Så dumt,så dumt...
Jag är iallafall väldigt stolt över henne och är så lyckligt lottad och ha henne i mitt liv.Tänk va många gånger hon kom hem till mej i högstadiet och släpade mej ur sängen så jag tog mej till skolan,alla gånger hon släpat runt mej i Jössefors så jag skulle få frisk luft och inte bo på mitt rum och lyssna på hårdrock❤
Alla frukostar hon gjort i ordning med världens coolaste brödrost som jag tror hette "Elvan",alla liter o'boy vi har druckit
och alla gånger vi suttit och vrålat till Bon Jovi på hennes rum.Härliga människa,jag älskar dej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar