fredag 3 maj 2013

Sohlen lyser❤

Då hade man varit på Marten i Sunne.
Hatar nötter i alla former,men fullkomligt älskar lukten av brända mandlar.Bapis älskar brända mandlar hon:)
Skulle kanske ha köpt med?
Hittade en del jag ville ha,men måste hålla igen plånkan.Har nyss köpt grejer till en sandlåda,sand och en gunga.
Så det får vara färdighandlat för den här månaden nu.

Dagen har gått i ett hiskeligt tempo,men så är det ju när småttisen är på besök.Jag hoppas verkligen att hennes mamma ser henne,ser vilken underbar liten människa hon är.Min kärlek till henne är stor,väldigt stor.
Mattias åkte i väg i traktorn förut.Då sprang hon efter och ropade "äsh,äsh,äsh!"
Jag fick att veva i armarna så han såg detta.Då stannade han mitt på Edanevägen,tutade och vinkade,då blev hon glad igen och vinkade tillbaka.Då kunde han åka igen.

Känns så märkligt,man tycker nyss hon föddes och nu springer hon...
Och klok,i duschen försökte hon tvätta bort mina tatueringar:)Hennes leende skulle nog kunna smälta all is i världen.Mitt hjärta äger hon iallafall❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar