söndag 28 april 2013

25+30-års kalas

I går var det så dags för Bapis och Bananens kalas.Maten var kanon,och dom inbjudna likaså.
Jennifer höll tal,Nine shall die och Death Trap smällde av riktigt rå,underbar bröööölmusik som mormor Britt fick ångest av:)
Den största stjärna tycker jag dock var just mormor Britt som skrivit en låt till sitt barnbarn som hon sjöng.Inte ett öga var torrt.
Så himla vackert gjort❤Vi skålade även för min älskade vän,vackert av Jennifer att göra detta.Men visst gjorde det ont❤Men som vanligt fick man med sej nya glada minnen,jag är så glad att jag har så underbara vänner:)

I dag stack jag,LittleB och Catharina och käkade mat,sen drog han tillbaka till Uppsala.
Catharina och jag tog en sväng till Ottebol och hälsade på Virus.Det är en av hennes hästar som hon har ute på foder.
Resten av kvällen tillbringas i sängen med älskling framför tvn.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar