torsdag 25 april 2013

En bra torsdag

Fattar inte hur man kan ha så mycket och göra jämt.Det går ju i ett hela tiden,ändå vill man göra mer!
Det är det värsta med att va sjuk,man blir begränsad.
Men jag är ju en positiv skit så jag är glad för det jag orkar och hinner med.

I dag vart den efterlängtade fikan med Jeanette av:)Herrejädrar va hon har musklat till sej!Det är så roligt och se,hon har kämpat på bra.Skola,jobb,hund,träning och en 5-årig son.
Hon har blivit stark,välldans stark:)Bra gjort fröken Melwinsson!!

Bäste bror Martin och hans flamma Marri kom också till Nordells,och käre Bapis❤
När vi skulle gå så tog en farbror tag i Jeanette och sa:Lova att du inte förstör kroppen din"
Antar att han inte gillade hur vi andra såg ut.

Väl hemma blev det en stund ute i solen tills maken tvingade "prinsessan på fjärten" att ställa sej vid vedkapan.
Men det är bara och göra det,vill man inte frysa i vinter så är det bara och köra på.Är ju inte så fysiskt jobbigt med maskin.Fy fan va vi slet första åren här innan vi köpte maskinen.Ojojoj!!

Upp tidigt måste jag i morgon också,det passar heller inte "prinsessor på fjärten"
Ska till tandläkaren.
Vincent körde lite Rob Zombie lookalike,rullade sej i jorden så han vart så där grå som just Rob Zombie var på SwedenRock:)
Zombie som i dagarna släppte ett kanonalbum.Vilken man!

Nej nu får det bli sova.Tack alla trevliga filurer som jag träffat i dag❤Gonatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar