lördag 13 april 2013

Välkommen kudden till ditt nya hem

Dagen har varit bra❤
Mest slappat med: Vincent! Helt otroligt att han kunde spendera tid i fåtöljen i flera timmar.Mattias försökte också umgås.Han gjorde det på "sitt sätt:)" Såg på "Savages",ingen film för mej,får ångest över hur grymma och penningstöllige folk blir.Får nog hålla mej till mina komedier jag:)

På eftermiddagen kom Linda förbi med lite kläder och andra vackra saker som dom så omtänksamt packat ner efter min favoritkärring Fia.Kläderna luktade Fia,man blev så glad över att äntligen få känna hennes lukt igen,men lika bestört blev man genast när man vet att man aldrig kommer få se henne igen.Fyfan för denna döden.Och nej inte vart det ett dugg lättare när hon gick bort.Man visste att hon var sjuk,att hon inte skulle överleva,men smärtan är lika hemsk.
Jag försöker tänka på henne,att hon inte har ont nu,att hon inte längre behöver vara rädd för att dö.Att hon är på det vackraste stället som finns,att hon där har intagit chefsposition,strängeligen förbjuder dålig kost,dricker för att bli full,kan välja mellan att sola,bada och åka snowboard hur hon vill.Att den bästa av golfbanor finns på en armlängds avstånd,maten är kanon och att hon har lika fantastiska vänner där som hon hade här när hon levde.

Och jag VET att den dagen jag dör så kommer jag träffa henne igen.Hon kommer vara den som vet hur allt funkar,hur man har kul,och kommer försöka visa mej allt i ett rasande tempo.Jag kommer som vanligt gå en meter efter henne och hon kommer säja så ödmjukt som bara Fia kunde: Men uhhh va trög du ärrå kärring!Skynd dej nu,jag har massor å vise dej!Lägg på ett kol nu för fan!Sen kommer hon fyra av ett sånt där otroligt vackert leende som bara Fia hade❤Hennes kluckande skratt saknar jag nåt enormt.Hon tyckte inte det lät klokt,jag tyckte det var magiskt!
Fia,jag saknar dej!❤Och det är jag inte ensam om❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar