måndag 8 april 2013

Bon Jovi i maj

Jag och Anki köpte biljetter till Bon Jovi.Dom var en av våra största idoler när vi var yngre.
Hon skulle gifta sej med Jon och jag med Richie.
Vi såg dom en gång i tonåren och nu är det alltså dags igen i maj.

Men tror ni inte på f-n att nu är Richie så "söpen" så han har fått kicken från den här turnén!Jaha?!Och jag då?!
Jävla oflyt hele tiiin!Hoppas han piggar på sej.Kanske får man se honom i nåt tv-program från rehabiliteringen:)

Träningen gick en massa bättre i dag.Var mycket folk där och tränade i dag.Fick även reda på att det ska va stängt där under sommaren.Undrar om det finns nåt gym man kan träna på i ett par månader under sommaren.Det är så viktigt att jag håller igång så sjukdomen inte orkar härja så mycket.

Har lite känningar från pumpen oftare nu,men det kan ju vara stressrelaterat
så jag får väl dra ner på tempot lite grann.Väntar även på tid från medicinmottagningen,men det verkar dröja.Dom ändrade min medicinering och det gick inge bra.Mådde dåligt av detta så det ska väl ändras igen,suck!

Jag fick ett nytt kort på lillkillen i Tomelilla
Saknar honom redan!Hoppas jag får möjlighet att åka ner i slutet på maj och kramas med honom❤

Dagens tack går till alla som tränar på sjukgymnastiken.Ni är alla tappra och kämpar så hårt,man blir inspirerad och kör det där lilla extra tack vare er:)






1 kommentar: