torsdag 30 januari 2014

Första veckan snart slut

Då hade man snart gjort första veckan på Kappahl.Vart tiden tar vägen på det stället vet jag inte:)Dagarna går så fort.I dag har det vart inne en del kända ansikten,Marit som jag inte sett på flera år kom med sin lillkille,Jennifer❤️ kikade inom och jösses va gla man blir när man ser det trynet❤️Kevin min gamle klasskompis var ute efter lite prylar till dottern och det innebar ju en rolig pratstund.Alltid sköjj och träffa Kevin:)Han hade ju gått butikschefsutbildningen så han satt på lite tips och kunde ge fler om jag behövde.Sen hann jag inte mer än vända ryggen till så dök min gamle skolsyster Cecila upp,precis sej lik sen vi gick på högstadiet,skickade med henne en hälsning till min gamle "majje" Hans som hon är gift med.
Efter praktiken var jag inom hos Kåre och där låg Sara och vart tatuerad och hade sin bror med sej,ännu en hög kända ansikten som man blir glad av.Efter en stund kom pappa och Mattias och hämtade mej så vi for och åt pizza,och där mötte BigB och hans flamma upp:)Vilken bra dag det blev!Många nära och kära fick man träffa❤️
Nu har man suttit och tjatat med pappa om livet och denna jävla döden,ibland så befriande för en del och så katastrofal för andra.Pratade mycket om Ähhva❤️Att man ska tillbaka till Hollywood,att jag faktiskt är lite rädd för det.Rädd att det kommer göra ont.Men det var jag innan jag åkte till New York också.Och det gjorde ont att vara där,men tänk va mycket bra jag fick med mej hem!Nya minnen,nya skratt:)Och så kommer det bli när vi åker igen.Nu får det bli lite sömn känner jag,i kväll är vi bara två i sängen....
Snidde är väl nere och friar med morfar:)

    Inte utan att man tänker på 
    Törnrosa när man tittar på Sara.Jag 
    tycker iallafall att hon är fruktansvärt 
    vacker på det här kortet.

                ❤️Mekanikern❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar