tisdag 14 januari 2014

Blödig

I dag startade vi med projektarbetet.Man ska öppna en fiktiv butik,men allt ska göras som om det vore på riktigt.Allt från affärsidén till inredning i butiken.Kostnader,anställningskontrakt och heeele dreten rent ut sagt.Men va fan,det är väl bara och köra på.Finns ju ett helt hus med bara lärare så man får väl fråga när det kör i hop sej.
Det var nåt strul med datorerna dock,gick inte och spara arbetet så jag fick maila det till mej själv:)

Väl hemma försökte jag styra upp lite saker som jag inte hunnit och läsa lite mer.Just nu ligger jag och tittar på djurens hjältar och tårarna trillade att när det var en liten usel svart katt som låg i en bur med ett benbrott...
Tänk när våran lilla svarta usla mekaniker blev påkörd och Mattias kom uppför trappen helt förtvivlad och sa:"Du måste vakna!Jag kommer med en påkörd katt,hon körde på min katt!Titt på honom!"
Glömmer aldrig skräcken,ångesten hur jag på nåt sätt kom ur sängen,i kläderna,i bilen och ringde Ähhva och bad henne ringa akutnummret  och be dom vara redo i Karlstad när vi kom...
Men tack vare duktiga veterinärer och världens starkaste katt så gick det bra,trots trasigt bäcken och trasig svans❤️
Men fy vad det dök upp hemska känslor när man såg på tv.
Dessa djur❤️

    Hoppas det funkar bättre i morgon


    Ja stämmer detta så är jag nog
    mördad snart,hahaha!!!!


                            ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar