söndag 12 januari 2014

I morgon är det måndag!!!!

I morgon startar utbildningen!Tjoho!Jag ska sitta still,koncentrera mej,lyssna och förstå:)Lycka till önskar jag mej:)
Läraren verkar vara jättebra iallafall.Douglas Lipkin heter han.Har tydligen varit chef både på Bergqvist Skor och Systembolaget.Kanske jag redan skrivit...Hmmm.Men skitsamma,det jag menar är att det är bra och ha en lärare som har jobbat med det han undervisar i.
Helgen har varit bra!Mycke bus och lek med lilla Sohlstrålen.Köpte en tårta på lördagen så hon fick blåsa ut ljus,sen snodde hon garneringen och åt på den.Men det innebar ju att jag kunde äta mycke tårta:)
Vi var en sväng på badhuset också,där snubblade hon och skrapade upp sitt knä så vi fick gå till personalen och få plåster.Sen var det full fart igen!Körde hem henne i dag efter att vi varit på 80-års kalas.Först såg vi en jättefin räv och sen mitt uppe på höjden så sprang en älg ut mitt framför bilen så jag stog på bromsen så jag fick ont i alla muskler i hela kroppen.Så nära och kört på nåt har jag aldrig varit.Hade det inte varit ljust ocj snö hade jag aldrig hunnit sett den.Usch!
Jag var bra skak efter det.

Ang mina sjukdomsgrejer så kom ju all hjälp jag velat haft i en smäll och givetvis vid fel tidpunkt!Hud i Karlstad ville ha dit mej under veckan men jag har ju nyss startat en utbildning,då vill man ju inte ha frånvaro,så den avbokade jag och bad om en eftermiddagstid på onsdagar.Då har vi projektarbete utan lärare,så då kanske det fungerar.På torsdag börjar den nya medicineringen,den tar 5 timmar och ska göras om igen efter två veckor.Men dit måste jag ju såklart!Sen kom en kallelse till,minsann ska jag till min hjärtsviktsköterska i slutet på januari,när vi är ute på praktik.Suck!
Undrar om jag inte ska till min kurator den 30/1 också.Allt på en gång!
Herregud!Eller Härrägud som ÄnglaFia brukade säja❤️
Nu ligger jag och Vincent och myser framför tvn❤️Ska bli gött och sova snart


    Morgonmysen❤️❤️❤️❤️❤️❤️

     Tårtan,den va en massa god!


    Hallå!Kommer det nån gäst snart eller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar