måndag 27 januari 2014

Aschtan och Kappahl

I går var jag och hälsade på Britt,Gösta och deras söta lilla kattjej Smulan #2.
Lilla katten hade växt och var ute och sprang när jag kom.Efter go mat och lite prat så åkte jag och Jennifer till stan.Hon skulle med tåget till Karlstad och jag hem.La mej tidigt och såg på "Bridesmaids",vilken roligt film!Håller på och skratta ihjäl mej varje gång jag ser den.
I morse när jag vaknade så var det allt lite nervöst...Första dagen på praktiken:)
Men jag fick världens bästa välkomnande av alla som jobbade där:)Roligt och komma till en arbetsplats där i stort sett alla jobbat sen starten.Och tydligen så har Kappahl funnits där i snart 20 år!Inte klokt!
Dagen har vart jättebra och personalen har gjort sitt bästa för att jag skulle trivas.I morgon kommer det varor,ska bli kul och se dom nya kläderna.Men mina fötter och min rygg...Gick direkt och köpte ett par arbetskor när jag slutade.Skulle vart gjort under helgen,men nu är det gjort iaf.Fick tag på ett par lite varmare kängor också,inte en dag försent.Nu kan jag gå till bilen utan att bli blöt om fötterna:)
Och förhoppningsvis slippa frysa också:)
Nu ska jag ligga och njuta framför tvn,alla grabbar sover redan.En på strykbrädet,en i kalsonglådan och den tredje brevid mej i sängen.
   

             ❤️Smulan#2❤️


   Britt och Gösta med nya "plattan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar