fredag 24 januari 2014

2:a veckan gjord

Denna förskylningen verkar bryta ut ordentligt nu...Har suttit och nyst,hostat och frusit hela dagen på ANC.Men gav mej f-n på att fixa sista dagen!I dag gick vi igenom uppgifterna från Charlottenberg och lite regler om prissättning och reklam.Gjorde även våra namnbrickor som vi ska ha på oss under praktiken.Känns lite trist faktiskt att inte träffa en del i klassen.Erik,Daniel och Jessie speciellt.Tänk i dag har bilen gått som en klocka,kan bero på att den är fulltankad:)Sen betalade jag räkningen till Falck så från och med måndag så kan jag köra överallt och blir det nönn dret så kommer dom och hjälper mej:)Till och med om jag får bensinstopp.Intog sängläge direkt när jag kom hem,lika bra och vila.Sen hade jag ett skönt samtal med BigB,pratade om ÄnglaFia❤️
Har ju snart gått ett år sen hon gick bort.Rappa,bestämda,drivna,kärleksfulla,ärliga,roliga,tappra,starka underbara Fia!Jag saknar dej nåt så fruktansvärt,men mycket av det du ville att jag skulle göra har faktiskt hänt,och händer och är på gång❤️
Du hade flinat och sagt: "Dä va ju dä ja sa teräjj din stölle!Detta visste jag väl att du skulle fixa!Förstog väl att du inte skulle örke sette på rava,och va gla ja ä att du rikter drive ritt öt rätt höll!"
"Nu fortsätter vi å prate lite skit om föllk,ja ska hämte godis öt dej ja"
Det va ju en sak som man kunde tycka var lite konstigt.Hon var så sjuk,men det var jag som låg rätt ut på soffan och fick godis och dricka serverat.Hon som ömmade för mej och min sjukdom.Hon såg till så jag hade det bra.Men så ville hon ha det.Allt skulle vara som vanligt,fast det var som det var.Det var viktigt för henne,och att låta henne få som hon ville, var mitt sätt att ta hand om henne❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar