onsdag 15 januari 2014

Laddar inför lördag!

I morse när man hade sovmorgon så vaknade man halv 7.Kommer inte hända i morgon när jag MÅSTE gå upp då.Ska vara på medicinmottagningen kl8 och börja min remicadebehandling.4 timmar med dropp,en timmes övervak sen får jag återgå till skolarbetet:)
Jag hoppas ju som f-n på det här,för nu är det den sista medicinen jag kan få,hjälper inte den så är det inte så mycket mer dom kan göra.Men såklart finns det biverkningar,men dom tänker jag inte svi över förns dom dyker upp:)
Dagen har varit bra,lämnade prover och satt i skolbänken.
Känner minsann av detta och sitta still,inte har nån möjlighet till vila och den stressen som säkert alla känner inför projektarbetet.Men,jag känner att jag lever!Jag känner att jag har nåt i hövve:)Och jag är så stolt över att jag vågar säja:"Jag fatter inte dätta ja,kan du förklara?"
Känns som hjärnan är en svamp just nu och suger i sej det mesta.Missförstå mej rätt nu,men det är även skönt att för ett tag glömma bort det hemska som hänt,stressen runt det och fylla huvudet med nåt nytt.
Vi fick även information om att vi skulle få fältuppgifter.Dom innebär att man får ut och röra på sej,att vi ev skulle ta en dag i Karlstad och att det kommer ett par föreläsare under dom veckorna vi är på ANC.Kände lite panik över att sitta still hela dagarna,inte för att det är tråkigt utan för att jag får ont.Nu känns det lättare när jag vet att vi ska i väg en dag eller två.
Sen längtar jag tills på lördag!Då ska vi fira Martin!!!!Det ska ölas,ätas och bowlas,kommer bli så jäddra sköjj.Träffa ett gäng som jag tycker välldans mycket om❤️Komma ut lite och se folk.Kanske är det roligare på Rajjens än The Roof?Har aldrig vart där.Sen antar jag att vi hamnar på Palle nångång och på nåt sätt.Kul och ha nåt och se fram emot

     Födelsedagsbarnet❤️

    Och här är han igen,som 
    supersilverdildo

    Rödljus på 61:an igen,blir te å åka 
    bålgårdsvägen hem i möra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar