fredag 17 januari 2014

Par med feber

Försökte ligga så länge det gick i sängen i morse.Låg faktiskt ända tills Malou började med sitt program "Efter 10",men jag gillar inte och titta på henne,hon är så seeeeeg och verkar nästan va hög på lugnande eller nåt:)Annat är det med Jenny och Steffo på Nyhetsmorgon,där är det drag och psykbryt med skrattanfall så tårarna rinner.Helt klart två av dom roligaste jag kan kolla på.Gick ner och gjorde en av uppgifterna till skolan,då kom Mattias hem och tyckte att vi skulle åka och handla innan resten av Arvika åkte dit.Det var rätt tänkt,jädrar när jag och Sohlstrålen var där i fredags!Folk överallt!!!Hann bara börja handla så kom det önskemål att jag skulle hämta Sohlstålen så fort jag kunde så det va bara att ge sej av.När hon kom i bilen och fick syn på mej så började hon peka och flinade med hela trynet,och jag kom på mej själv att göra exakt likadant❤️
Hon är precis lika full i feber som en annan fast hon är även full i snor och hostar.Det har ju jag sluppit än så länge.Hoppas hon piggnar till fort,inte kul och vara liten och sjuk.Hade planerat ett badhusbesök och julgransskakning på söndag,men detta beror ju helt på hur hon mår.Men hon stannar ju tills på onsdag så det finns ju lite tid kvar och hinna med badhuset iallafall.
Nu snarkas det ur fyra av fem näsor,nosar här❤️Men jag hade tänkt se Skavlan innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar