lördag 25 januari 2014

Trevlig lördag…

Suck!Jag är uttråkad men orkar inte göra nåt...Jäddra förskylning!
Pratade med Ähhvas mamma på förmiddan och då kändes det lite bättre.Sen när jag hittade en chipspåse som hon varit här med så var lyckan total!Tänk att det ska va så gott med salt när man är sjuk.Sen kikade Kåre förbi och hämtade nyckeln till lägenheten och då känns det surt att va sjuk.Men vilar jag nu så blir jag friskare fortare.Sen vill han kanske inte umgås med en snorbacill heller.
Åkte med och handlade förut så man fick lite luft och se folk:)Så nu är kylen full så jag kan ränne och nattäta huuur mycket som helst.Nu ska en bara ligga här tills i möra runt lunch.Då ska jag till Aschhttan 
och hämta Jennifer,och pussa på Smulan såklart.Sen bär det av hem till sänga igen.Hoppas,hoppas jag är pigg tills på måndag.



    Dagen utsikt...Blir densamma i morgon 
    men det är ju det enda som hjälper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar