tisdag 21 januari 2014

Stress

I dag har det att vart full fräs.Vaknade till och med av mej själv före sju och gick upp och hann med frukost och annat pyssel innan det var dags och dra.När jag kom till ANC så fick vi se klippet som TV4 filmade så jag fick att se hur ja satt som en kokt spaghetti och såg sammanbiten ut.Givetvis med "min lilla vän" på bänken.
Dagen gick åt till att fortsätta i den första boken i ett rasande tempo.Har ju skrivit mycket nu så givetvis är långfingret svullet,rött och jättevarmt.Ska väl även bli kallare till helgen så både höger hand och höger knä har ballat ur och gör ont.Var även och lämnade nya prover,men har ont i halsen så jag får säkert vänta med droppet en stund till.Ska bli intressant och se hur det gått med mina levervärden för nu kan dom iallafall glömma att det är pga läkemedel,för nu har jag inte tagit en alvedon ens på nästan en vecka.
Men jag är så glad att jag fortfarande orkar!!!!Inne på andra veckan nu,det är slitsamt som f-n ibland men det går.Senare på eftermiddagen var det dags för möte i Sunne,gött att Mattias var med.Skönt och slippa köra och sen är det ju så att fyra öron hör bättre än två:)
Snart är det helg med:) Då är en trevlig sak bokad,och det är och åka upp till "Aschhttan" och träffa Britt,Gösta,Smulan#2 och såklart Jennifer❤️Annars ska jag nog fan hålla mej inne med katten när det ska bli så jäddra kallt...Som jag avskyr kyla!
Nu äntligen kom lilla Snidde så nu ska jag krypa i hop som en snäcka som Mattias säjer och sova.Min kropp känns som den blivit påkörd av ett tåg ungefär...

    Den stöllige❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar