måndag 6 januari 2014

Utslagen av lite snö?

Har vaknat massor med gånger i natt,Kroppen har värkt nåt så fruktansvärt.
Ställde mej upp och skulle gå när klockan ringde,men var tvungen och sätta mej i sängen igen.Fötterna och framsidan av smalbenen gjorde fruktansvärt ont.På höger smalben har jag en "blobb" med vätska....
Frågan är om det är reumatikerrelaterat eller om det är hjärtat.Har ju en förmåga och samla på mej vätska lite titt som tätt.
Jag hasplade mej iallafall in till stan och åt frukost med LittleB som drog hem i dag.Han har vart jättesnäll och hjälpt mej med lite eldragning och ljudkopplande,och BigB har lånat ut lite maskiner och verktyg:)
I morgon är det första träffen med dom jag ska gå utbildningen tillsammans med.Ska bli kul.Hoppas bara att kroppen lugnat ner sej lite tills i morgon.Jag vill inte halta omkring där och jag behöver mina händer och skriva med!Jag antar att det vart såhär eftersom det kom lite snö.Fattar inte varför kroppen ska bli så påverkad...Och att det bara drabbar en del.Jag är iaf en tvättäkta väderkärring.Sa till LittleB på väg hem från krogen att nu känner jag att det ska komma snö,inom 48 timmar kommer den dyka upp.I dag kom den:)
Och bara det har börjat snöa så blir kroppen lugnare.
Nu kom lille Snidde så jag ska ta och kolla lite på tv och sova tror jag,men innan det så får jag säja grattis till Alfred som fyller 7år i dag!
Hoppas du har ätit go tårta och har haft en riktigt rolig dag.Tycker inte det var länge sedan din pappa tog kort på ultraljudskortet och skickade det till mej:)


    LittleB i tv-bänken:)Och bara vi fick 
    ordning på allt i kabel och kopplarväg
    så går det inte mer än ett halvt dygn 
    så låter dvd-spelaren konstigt...Yei!!!
    Har vi tur så får vi köpa nytt och 
    göra om allt,igen.Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar