torsdag 23 januari 2014

Skolutflykt

I morse hämtade jag upp Daniel vid brandstation.Vi hade gjort upp att jag skulle hämta kl9 och faktiskt Jennifer så va jag där redan 10 i!!Inte dåligt:)
Sen hämtade vi Erik och åkte upp mot Charlottenberg.Vi hann med en fika på gyllene måsen innan vi satte igång med uppgifterna.Vi valde våra tre skyltfönster och började kolla efter om dom använt sej av AIDAS-konceptet,om det fanns nån röd tråd och en massa annat som man inte hade en aning om att man kunde se i en skyltning.Men nu är man ju helt "skadad" när man gick runt där,man kollade efter saker som man aaaaaldrig tänkt på förut.Det positiva med det är ju såklart att man lärt sej nåt!Hann även med en lunchdejt med Martin och Marri❤️Missade ju hans födelsedag så det var gött och kunna ge honom en kram.
Efteråt hoppade jag in hos Tone på Moster Brun en snabbis för att kolla hur det gick med hennes verksamhet.Allt rullade på och som vanligt hade hon kommit på en massa smarta lösningar på saker däruppe.Fick även träffa min butikschef i typ 30 sekunder,hon hade fullt upp så jag skulle bli bättre omhändertagen på måndag lovade hon.Själv är jag nöjd,nu känner jag ju igen henne iaf.På väg hem började bilen låta och gå konstigt,fick panik,stannade och ringde hem.Svaret på varför bilen gick konstig var ju såklart att man måste tanka i bland....
Tankmätaren är trasig och jag hade inte hållt reda på trippen.Men jag tog mej hem och som tur va så fanns det bensin hemma:)Men i morgon blir första stoppet Select!Och förmodligen håller jag bättre koll på trippen nästa gång.
I morgon är det fredag och 2 veckor av utbildningen gjord.Det går fort...Väldigt fort.Och på måndag börjar praktiken.Känner mej väldigt pepp och såklart lite smånervös.Det ska bli kul!

   Börjar bli trött på kallt nu,men attans 
   vad det är vackert!
   
    Eftersom jag vet att det är en del som
    läser så lägger jag upp en bild på
    den här killen.Han är upphittad i 
    Högvalta i november.Mer info finns
    hos polisen och Djurskyddet K-stad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar