onsdag 22 januari 2014

Prover

Ringde medicinmottagningen i dag och fick svar på mina prover.Har ju uteslutit nästan all alvedon den här veckan för att se om det var dom som ställde till det för mej.Och banne mej,det var det!
Nu var proverna jättebra och levervärdet var perfekt!Positiva nyheter!
Hoppas nu jag snart får en ny tid för injektion.I dag fick jag att en upplevelse...
Trodde ju att vi skulle vara i skolan en vecka till innan praktik,men inte det.Vi börjar på måndag!Bap!
I morgon ska vi på tur till Charlottenberg.Där ska vi ränne runt och göra fältuppgifter en stund och dom som ska praktisera där ska träffa sina chefer.Efter lunch bär det av tillbaka mot Arvika.När jag är klar med det vi ska göra där så ska jag med Mattias till Karlstad.Blir alltså rätt mycket bilåkande.
Det verkar bli en bra helg också.Lördag ska spenderas med BigB:)
Har inte träffat honom på ett tag så det ska bli sköjj.
Äntligen börjar januari ta slut.Som jag hatar kyla,en fryser ju nästan ihjäl!Spelar ingen roll hur man klär sej,jag fryser ändå.
Sen har man ju det handikappet att man inte kan röra sej och då är det svårt att få upp värmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar