torsdag 9 januari 2014

Glad!!!

Nu är hon här igen.Hon som gnäggar i bilen,fiser på nätterna,gallskriker,bär katterna upp och ner,älskar sin giraff,pussas och nyps om vart annat,hittar alla dammråttor fast man städat,tänder och släcker alla lampor i 120km/tim,pratar japanska och kan rätt som det är köra in ett pekfinger där det som minst behövs,i ett öga,öra,näsan eller munnen och går helst under mina fötter så man nästan slår ihjäl sej.
Men som jag älskar henne!

Hon satt i duschen förut och efter en kvart så stängde jag av vattnet och sa att det var slut.Då tittar hon på mej,höjer ögonbrynen precis som sin mor,ser ut som ett frågetecken och säjer; "tut?"
Då är inte tårarna långt borta.Hon ser exakt lika förvånad ut som sin mamma kunde göra i bland ❤️
Åh kära My,fick jag ge dej en enda sak i världen så vore det din mamma.Fick jag önska en enda sak så vore det att du slulle fått haft din mamma kvar i livet.
Men det kan jag inte...Men det jag kan göra är att älska dej så här hejdlöst resten av mitt liv och aldrig svika dej!Inte ens när du blir rebellisk som tonåring och förmodligen kommer skrika att du hatar mej mest i världen kommer jag svika eller lämna dej.Då ska jag bara älska dej ännu mer❤️Det har jag lovat din pappa också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar