onsdag 8 januari 2014

En snabbis till Sunne

Hängde med BigB till Sunne en snabbis i dag.Han var där och köpte fina mattor.
I går började det planeras för en resa till ljuva Californien❤️
En vecka i San Francisco och en i Los Angeles:) Resgänget än så länge är jag,David,Jennifer och Tobias.Sen får vi väl se om denna galne svärmora jag har också ska med.
Resplaneringen är ju en av dom bästa sakerna.När alla får komma med idéer och upptåg.Så nu blir livet lite hårdare..Inge mer IKEA,köpmat,lunch på stan och annat tjafs.Nu ska man ha i hop stålar till viktigare saker!Minnen för livet!
Och på tal på livet,i morgon kommer lilla Sohlstrålen!Som det ska mysas❤️Och så skulle några av mina närmaste kika förbi och gratta den lilla i efterskott,så jag får väl snickra i hop en tårta.
Går febrilt och väntar på att få mina mediciner.Det är väldigt psykiskt påfrestande att ha sådana smärtor dygnet runt.Man tappar humöret och blir otrevlig och förbannad för minsta lilla:(
Man känner sej värdelös och oduglig.
Nu gör fötterna så ont så jag kan knappt gå på dom,händerna är också svåra att använda..Man blir deppig och överreagerar för allt.Tur att man har en make som faktiskt lyssnar när man förklarar varför man gör och säjer en massa konstigt.Och som försöker få en glad och försöker och se till att man mår så bra som det går.Som förstår att jag älskar honom även fast det "morrar" i en när han tar i mej och att man skriker av smärta när han försöker krama mej.Han tittade på min fot och konstaterade att det är rejält trasig.Det knastrar i den om man trycker på den...Jämt så man mår illa...
Och så länge jag inte får några bromsmediciner så fortsätter kroppen att brytas ner.Fyfan för denna skiten!!

Ska bli gött att den lilla kommer i morgon,bästa medicinen av dom alla;Kärlek❤️❤️❤️
Och vips kom det ett vackert sms:
Desamma kraam  <3 dej å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar