söndag 2 februari 2014

Pingis och Mysko❤️

Äntligen hittade jag dom två sista avsnitten med Dexter.Såg det ena under tiden jag gjorde en potatisgratäng och sen la jag mej på kökssoffan med katten för att se det andra.Men givetvis så vart det nåt haveri så jag kunde inte se dom sista 10 minuterna...Då blir man lagom glad.Men jag fick nyss slutet berättat för mej av Bapis och det var precis så värdelöst som hon sa att det skulle va.
Var hos Sara och Niklas och fikade förut.Alltid lika mysigt,till slut hade jag både Pingis och Mysko i knät❤️Dom grabbarna är så härliga:)Så mjuka,Under hakan och på bröstet är dom som persikor❤️
I morgon är det dags för andra veckan på praktiken,ska försöka få tag på min sköterska på medicinmottagningen,vänsteraxel gör så ont på nätterna/morgonen så jag får lyfta med högerarmen när jag ska vända mej eller sätta mej upp.Det skrapar i den och jag kan tänka mej att det är så det känns när man brutit axeln...Vidrigt,man är gråtfärdig varje morgon nu för att det gör så ont i en del leder.Nu får dom fan trycka in mej på nåt sätt så jag får några mediciner.Alvedon vågar jag ju heller inte äta så många eftersom levern reagerade på dom:( Och utan någon smärtlindring så är det här ohållbart.Man märker det på humöret.Man blir arg och less för minsta lilla,och det är trist.Jag är ju en gla skit och vill ju fortsätta med det.

    Sara bjöd på "whoopis"tror jag dom 
    hette.Väldigt gott!!!Hon hade gjort med
    choklad och hallon❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar