måndag 20 januari 2014

Och så kom tv

I dag skulle Sohlstålen vakna klockan 5...
Men som tur var så kunde jag lägga mej brevid henne och då hon somnade om till 7.Kom till skolan och då tackade Doghlas  för mitt mail,så det gick väl antagligen bra.Kanske fick han dom svar han ville ha:)Sen fick vi reda på vilka praktikplatser vi ska vara på och jag ska vara på Kappahl här i Arvika:)Jag är kanonöjd med min plats!Jag ska ringa butikschefen i morgon.Har en del frågor.En av dom är ju såklart vad man ska sätta på sej...Funkar nog inte med mina turnétröjor med ond bråd död på...Men detta vet jag väl så fort jag pratat med henne.
Skönt att slippa pendla till Charlottenberg som många andra får göra.Jag skulle gärna jobba där om jag fick,men pendla på sjukpeng går inte....Jo,med Mys brandbil i plast kanske;)
Runt 11 kom nån snubbe från TV4 som skulle filma oss,det är visst ett jäddra rabalder om den här utbildningen.Och eftersom vi är första kullen så ska det tydligen förevigas.Vi var över 50 sökande och ev blir det en likadan utbildning i april.Då kan jag ju gå om ifall jag inte lär mej nåt den här omgången:)



    Fick hjälp och läsa reklam i dag...

    I kväll har vi spelat och sjungit en del
    av mammas favoritlåtar.Allt från Pinks
    till Thåström och givetvis en del från
    lejonkungen och lilla sjöjungfrun ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar