onsdag 1 november 2017

Min mobil är klar!

I dag äntligen kom det ett sms att min mobil var färdiglagad. Som vanligt med min tur så fanns det ju inga svarta skärmar i affären.Lämnade den ändå för de skulle få skärmar på dagar senare.Fick sen ett mail att skärmarna var restade, så det tog lite längre tid än väntat. Fast nu är den färdig.Har haft min gamla mobil och batteriet är helt skrot i den.Och den har ju inte allt inlagt som den andra, och ingen ork har jag haft att ordna upp det heller.

I dag på morgonen har jag varit och ridit på Time.Rätt trevlig häst.Lite trött kanske.Maria tyckte jag skulle ta någon jag aldrig haft, och hon var den enda som var kvar.
Efter det åkte jag och fick massage, så välbehövligt!Gick efter det in och hämtade thaimat då ingen hunnit gjort mat i dag. Tur var väl det, för där inne satt både Helena Huss och IdaLouise. Så roligt och träffa dom bägge.
Åkte hem och åt sen vidare upp till Sunne.Skulle in på Fonus och köpa gravlykta (när jag till slut bestämt mig) och där hade de stängt tidigare så jag fik åka till Konsum i stället. Inte helt nöjd med lyktvalet, men hellre den än ingen.När jag stod där och fixade kom det fram en människa och frågade om jag Ähhva var min syster, vad som hänt henne och så. Sen när jag berättade så frågar hon om Ähhva dog direkt?? Jag hoppade nästan baklänges. Tyckte det var en märklig fråga.Fast det kanske bara är jag.Omedelbart kände jag att jag inte ville vara kvar där och gick till bilen.

I dag har jag även fixat tågbiljetter till Göteborg, det är snart Helloween!!!Bara en månad kvar nu.Och ett hyfsat hotell fick jag också tag på.Jag åker ner dagen innan spelningen.Lika bra, jag blir för trött annars.Fan, det är mycket nu.Först StoneSour den 16/11, sen punkgalan den 24/11 och sist Helloween.Och hur är budgeten? Typ usel... Men jag har åkt på konsert förut och levt på nudlar typ, så det ska väl gå den här gången också. StoneSour blir det inga problem, efter tidig morgon och resa så kan det va gött och bara vila och ta det lugnt innan spelningen.Ska bo nära hovet också, perfekt!Har jag tur kanske jag till och med slipper slå ihjäl mig den här gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar