söndag 19 november 2017

Bored!

Visst är det skönt att vara ledig från jobbet. Men jag är faktiskt lite uttråkad måste jag säga.
Tur att jag har lite på schemat i morgon.Försöker vila lite och ta det lugnt efter det som hänt i höst. Detta för att inte hamna i tråkigheter igen. Kroppen har nog återhämtat sig nu, annars hade jag nog inte orkat vara rastlös.
LittleB skulle ha kommit den här helgen, men de blev sjuka och kunde inte komma.Tråkigt som bara den. Hoppas de piggar på sig och dyker upp snart.
I natt kom snön, jag har varit uppe och kutat flera gånger i natt då mitt knä jävlas och värker så fort det är still. Pöjjkera har varit väldigt glada över detta, de har varit vakna och tyckte att det var kul att snön kom. De har sprungit ut och in i kattluckan. Till slut somnade jag runt 4 och sov rätt bra tills klockan blev 9.

I kväll ska vi på bio och se "All inclusive". Var sugen på att ta en pizza på "The Oven" innan men de hade stängt på söndagar nu under vintern. Får hitta på något annat. I morgon ska jag och rida kl 10. Har så mycket att rida igen, så nu får jag hänga på handikapplektionerna också. En bra start på dagen med andra ord. Sen hem och ta en dusch, ta vara på dagen för att sedan åka tillbaka till stallet kl 20. Antagligen så finns det en tjej som tycker att jag ska komma och titta på henne när hon rider kl 16. Har jag tur så får jag mig nog en tekopp efter.

Köpte julkort i går. Nu ska jag inte vara ute i sista sekunden och köa i förbutiken en vecka innan julafton.Tänk att man ska få se Danko på fredag! Och alla vänner som ska dit! Det är ett tag sedan nu.Försökte lägga upp lite bilder i går, men det gick inte. Varför vet jag inte, för jag har inte tålamod att ta reda på det.Kanske fungerar det i dag..  Det gjorde det!


Vi fick ett kort.
BloggerImage



Som de signerade, även en setlist som var signad..
BloggerImage


Vi fick gå in först av alla, jag valde balkongplats
BloggerImage



Och rätt som det var, så stod han där💗😈Denna lelle
store man.
BloggerImage


BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar