tisdag 7 november 2017

Baron

I går red jag Baron.Jag tycker han är svår att sitta på i arbetstrav...Jag har även väldigt svårt att hålla mig upprätt. Har ju kroppshållning som en ostbåge och det fungerar inte på en häst...Och man blir väldigt fort trött när man ska orka sträcka upp allt. Katastrof vill jag kalla gårdagens lektion.
Ska i väg i dag med, hoppas det går lite bättre då. Jag vill gärna att detta ska bli lite bättre. Får tänka på hur jag sitter och går, kanske ta ett par timmar hos Mia och arbeta upp mitt bålstöd, för det är helt förtappat nu.
Jag var även och tittade på när Hanna red i går, det var roligt. Ställde mig för där höet ligger, för hon skulle ha Jameson och han brukar alltid dra med sig barnen rätt in där.. Men när han såg att jag stod där så drog han i stället in Hanna i Mollys spilta och kollade vad hon hade i krubban.

I dag är det dags för influensaspruta och kurs. Jag gillar kursen och är glad att jag går den. Den har hjälpt mej att tagga ner på jobbet, göra det som är möjligt inom de tidsramar som vi har. Inte överprestera, inte helt lätt. Det är så mycket man vill göra, måste göra osv.

Frosten har kommit, det ä väldigt fint, men jag hatar kallt.Fryser ju så förbannat hela tiden..
Temperaturändringarna känns i min kropp.I natt var jag vaken flera gånger pga av smärta. Och inte får jag ta mina sprutor heller nu. Ska in med lite biologi i kroppen i dag, sen vänta innan jag ger mig på nästa..Och kortison vill jag heller inte. Så det är bara att hänga i ett par dagar. BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar