måndag 30 oktober 2017

Vm i att vara sjuk

Då var det dags igen. Att vara sjuk. Denna gången är det en förkylning, så inget allvarligt.Hade stalljour i går. Bytte för LittleB kommer den helgen jag skulle haft. Solen sken och hästarna var på bra humör. De verkade väldigt glada över att få komma ut. Ronja var den enda som tog det lugnt, hon hade till och med tid att ta emot en godis innan hon gick ut i hagen. Men som jag frös! Ändå hade jag en massa kläder på mig och försökte röra på mej hela tiden.
Maggan skulle rida så då fick jag titta på dem, och vad fin hon är Angelina💖
De var väldigt duktiga bägge två. Vid tre sa Maggan att jag skulle åka hem och bädda ner mig.Och det gjorde jag, sov bort hela eftermiddagen och somnade runt 8. Skönt! Och jag är väldigt glad att jag är ledig också till på torsdag. Ingen stress för jobbet heller, eller karensdagen är det väl man inte vill ha. Fast är jag inte bra på torsdag, så stannar jag hemma.

Imorgon är det kurs igen, undrar vad den innehåller. Det är en väldigt bra och intressant kurs måste jag säga. Jag lär mig saker varje gång och hamnar i situationer där jag kan använda mig av det vi pratat om. Och faktiskt, stressen minskar. Det är så på jobbet också, jag har dragit ned på tempot lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar