torsdag 27 februari 2014

Trött på och va sjuk

Jaha,då har man legat i sängen sen i måndags.Åkte en sväng till stan och handlade lite,vart helt slut efter det.Bara att duscha och gå och lägga sej igen.Det är så tråkigt!Antar att jag får ligga här hela helgen också.Är faktiskt lite nervös inför måndagen.Jag vill ju inte vara borta mer från praktiken,samtidigt som jag förstår att jag inte kan gå dit förns jag är frisk.Man är så matt och det är svårt och andas när man rör sej.Lär ju vara nån influensa jag åkt på.
Ligger just nu och tittar på "Lyxfällan".En del ligger att ganska risigt till...Jag får jämt ont i magen när jag ser på det.Men nu får dom ju hjälp iallafall.Får nog gå ner till garaget och kolla efter våran lille Mekaniker.Han sågs inte till en kväll när jag skulle sova och eftersom han är ute mycket så trodde jag ju att han snart skulle komma in igen.Men det visade sej att han blivit instängd i garaget...
Stackars!Fast en annan mår säkert sämre över det än vad han gjorde.
Hoppas man blir av med denna skiten snart.Jag vill bli frisk och ut och träffa folk!Matlusten börjar komma tillbaka nu,det är ett gott tecken:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar