tisdag 4 februari 2014

Saknar dej❤️

Så hade det gått ett år sen ÄnglaFia lämnade oss.När det snöade som mest för nån vecka sen så kändes det som det nyss hänt.Det var jobbig.Jag saknar henne mycket.Starka,tappra,vackra Fia.Tack för att jag fick den tid jag fick med dej.Tack för förtroendet,styrkekramarna när jag inte orkade,tack för att jag ibland fick stötta dej,tack för att du på ditt sätt ledde mej dit jag är i dag,att jag vet vilken väg jag ska ta och på vilket sätt.Om man bara fick höra dessa uttryck en gång till...

"Slut och gnäll å gör nöe öt ett i stället"
"Men girräh!!Härrägud!" "Ah,men vi hörs dah!Hejjrå"
"Åh denna människa rå?Va ska ja med den te?"
"Tänk,nu tror jag denna å har bleve senil"
"Ja sitter på ballen ja och glor,du ska bare vete va ri höller på i huset mett emot,uuhhh nu lät ja att som e rekte kärring"
"Å denna Lundevall" Å Linda,du vet MIN Linda"❤️

Mina tankar går också till Fias närmaste vänner.Hon älskade er alla!Hoppas nu ni får en trevlig kväll i möra❤️Snodde två kort från hennes blogg.Ett när hon är vacker som en solskensdag och ett som betyder nåt så fruktansvärt mycket.



   

1 kommentar:

  1. <3 Jag saknar henne också oerhört <3 Kram på dej!

    SvaraRadera