söndag 23 februari 2014

Full fart hela helgen

Det har varit en bra helg!Emelie har vart här igen och nu hann jag träffa henne ganska mycket.Vi har pratat om "jenteting",hästar,gutter och annat som 10-åringar tycker är kul.Vi har även hunnit med en sväng till Charlottenberg,badhuset,Alvas födelsedag och Emelie har även visat hur duktig hon är när det gäller att ge en hjälpande hand.

Alva hade fått en chokladfontän i födelsedagspresent.Gissa om jag ska åka dit och prova den:)Vi var där rätt tidigt och fick goa bullar och kakor av Fia.Tänk att ungen redan är 10!Och Emelie fyller 11!Och lille "Dolle" han blir 5:) Jag vart att bjuden på hans kalas också.Goa onge❤️
I morgon bär det av ut på praktik igen.Det ska bli väldigt sköjj,jag trivdes gött där.Jag hostar som en galning,men det är säkert bättre i möra.
Får bli en téköpp med en massa honung i och hostmedicin innan jag ska sova



    Dessa var vi och tittade på när vi var 
    i Charlottenberg❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar