fredag 7 februari 2014

Helg!!!

Då var sista dagen på praktiken gjord.Känns så snopet att dom här två veckorna gått så fort...Nu ska man tillbaka i skolbänken i två veckor.Ska bli roligt och träffa dom andra i klassen,och höra hur dom har haft det.
Jag har iaf haft det mer än bra!Dom har varit så snälla och inspirerande på Kappahl.Jag har lärt mej massor och inser att det finns massor kvar att lära.En massa känt folk har man träffat och så tycker jag man verkligen fått det man saknar när man går hemma.Det blir skillnad på måndag och fredag,man träffar folk,får använda skallen,använda kroppen och blir överlycklig när man får sluta en timme tidigare:)
Hoppas nu att den nya medicinen gör mej piggare och att man slipper lite av värken.Det jag märkt än så länge är att jag har lite lättare att gå nerför trappen på morgonen,stelheten släpper lite fortare men tyvärr så gör magen ont..Men det kan ju vara av andra orsaker.Min fantastiska kosthållning tex:)Ska även försöka komma i gång med träningen igen.Ska kontakta sjukgymnasten och fråga om vi kan börja köra igen.Men det gäller att gasa försiktigt,så man inte kör i diket och får betala surt för det...Jag vill ju så jävla gärna kunna jobba.Om än det bara är pyttelite så är jag glad för det jag klarar av.
Målet är att först klara av dom här 12 veckorna.Sen kanske jag får vara hemma och prioritera mej själv,kropp och träning ett tag,men nog vore det otroligt skoj och klara detta.Nu ska jag invänta LittleB som är på väg,hoppas jag orkar hålla mej vaken tills han kommer.


    I morgon börjar planeringen:)

       ❤️Snidde❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar